Friday, November 17, 2006

Yg mana satu idaman kalbu...hehehe...

hmm...ari ni mmg kene buat keje seseorg kat sana...nasib baik staff sana sudi menolong,staff sini sibuk gi open house mengketedarah langsung tak ingat kat kita...takpe,besok turn kita lak gi mengketedarah lak kat rumah member...hehehe...besok nak kena bangun pagi utk sign form tu dan lepas abis je sign,terus gi rumah mamat ni...ahh...buat muka selamba je dtg rumah dia ni...lagipun aku pernah jumpa mak dia pun...cuma takut mak dia tak berapa ingat muka kita yg cute ni...hehehe...anyway harap bulan ni punya gaji confirm byk sal aku punya O.T melampaui had yg di benarkan...ahh...nasib laa,dah laa gaji aku ciput,keje lak sedikit tension tapi apa2 pun aku still ok lagi...pagi tadi sebelum aku gi tempat tu,aku antar resume kat satu tempat ni..harap2 dpt le keje kat sini...cam best je,itupun belum tau lagi tuh...cecepat le interview kita ni dan meminta le dpt jawatan kosong tu...hmm...

No comments: