Wednesday, November 15, 2006


rasanya byk org kat sini perasan yg aku sesaja je nak stay lelama kat opis dan ingat aku sesuka je buat O.T...diorg ni cam ada sikit jealous lak sal aku je yg sukati bapak tiri laki mak dia je nak dtg pukul brape dan balik lambat...nasib la,aku bukan tabur pasir kat periuk nasi korang kan...anyway aku mesti cari a suitable job for me since kat sini yg menjadi problem ialah gaji...aku bukan sesuka nak gaji lebih but as for my living cost with my demandful mother yg jenis susah nak tolak ansur dgn anak2 ttg duit terutamanya aku...aku rasa cam aku ni terlalu baik,jujur,naif sgt sampai org lain boleh amik kesempatan...tapi itu semua akan berubah kerana aku akan menjadi sedikit negative attitude cause aku dah bosan menjadi kind person.actually aku mmg ada planning to continue study but not at nearest moment for this time...tunggulah bila semuanya selesai,baru aku nak buat apa yg sepatutnya aku buat pada 10 tahun lepas...mmg menyesal sgt apabila aku ingatkan kembali dgn apa yg berlaku...bukan menyesal sbb aku berhenti kat @&*# but peluang utk ke menara gading yg sepatutnya aku patut lakukan dulu namun kedegilanku ini yg jenis dah terkena baru terjaga menyebabkan menjadi seperti manusia yg langsung useless to anything.Even my parent pun really hate me as what I'm being now...takpe,aku akan realisasikan impian aku senyap2...kalu berjaya pun aku akan rahsiakan sbb my family doesn't expect me to go far in my life...they look me like I'm so useless and compare me to another person...and at @&*# hope this company will gonna bankrupt so horrible since firing me without pay my salary...masin mulut aku ni mmg aku mintak company sial ni bankrupt seteruknya sbb tak bayar gaji pekerja yg di berhentikan...anyway life must go on and me too...aku cuma mahu sesuatu yg lebih baik dari apa yg aku dpt sekarang...

No comments: